Hroch Rally Team ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 má za sebou úspěšný start na Fuchs Oil Rally Agropa, kde získal třetí místo absolutně.
Pro příbramskou dvojici je pačejovská soutěž téměř domácím podnikem, a tak na ni byla posádka zcela po právu natěšená. Dobrou týmovou atmosféru nerozhodila ani deštivá prognóza, která se k nelibosti posádek a i diváků bohužel potvrdila do bezezbytku.Peták s Benešovou vstoupili do soutěže výborně a figurovali na čtvrtém místě s minimální ztrátou na třetího Orsáka.
I v dalším průběhu první sekce se Peták držel na čtvrtém místě, ale umístnění mezi třemi nejrychlejšími měl na dosah.
To se mu také ve druhé části soutěže podařilo a po technických problémech Orsáka se posunul na třetí místo absolutně. Rychlejší již byli pouze Kresta s Fabii S2000 a Odložilík s Xsarou WRC.Dva třetí časy a jeden druhý nejrychlejší průjezd znamenal udržení bronzové pozice i v závěrečné části soutěže, a tak si smíšená posádka odváží do nedaleké Příbrami nejen další velký bodový příděl, ale i další skvělý výsledek."Z našeho pohledu byl Pačejov super soutěž. Líbila se mi především nová, třetí rychlostní zkouška a myslím si, že pořadatele odvedli velký kus práce. Rovněž návrat na rozlehlé servisní parkoviště na letišti u obce Pole je jistě velkým přínosem. Během závodu jsme neměli žádné technické problémy, za což patří velký dík mechanikům Hroch Rally Teamu. Pouze my jsme jednou chybovali. Přestože jsme trefili poněkud větší kámen, tak auto zůstalo nepoškozené. Navíc jsme se vlastními silami dokázali z příkopu dostat a neztratili ani příliš času. Poděkováni si zaslouží také diváci, kteří dokázali po celý deštivý a chladný den vydržet u trati a fandit posádkám. Opravdu si zaslouží velké uznání," zhodnotil Fuchs Oil Rally Agropa třetí nejrychlejší jezdec.Dalším závodem Hroch Rally Teamu bude koncem srpna Barum Rally, kde se Peták s Benešovou utkají s nejrychlejšími posádkami šampionátu IRC.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?