Hroch Rally Team ve složení Josef Peták a Alena Benešová s vozem Peugeot 207 S2000 má za sebou úspěšný start na Fuchs Oil Rally Agropa, kde získal třetí místo absolutně.
Pro příbramskou dvojici je pačejovská soutěž téměř domácím podnikem, a tak na ni byla posádka zcela po právu natěšená. Dobrou týmovou atmosféru nerozhodila ani deštivá prognóza, která se k nelibosti posádek a i diváků bohužel potvrdila do bezezbytku.Peták s Benešovou vstoupili do soutěže výborně a figurovali na čtvrtém místě s minimální ztrátou na třetího Orsáka.
I v dalším průběhu první sekce se Peták držel na čtvrtém místě, ale umístnění mezi třemi nejrychlejšími měl na dosah.
To se mu také ve druhé části soutěže podařilo a po technických problémech Orsáka se posunul na třetí místo absolutně. Rychlejší již byli pouze Kresta s Fabii S2000 a Odložilík s Xsarou WRC.Dva třetí časy a jeden druhý nejrychlejší průjezd znamenal udržení bronzové pozice i v závěrečné části soutěže, a tak si smíšená posádka odváží do nedaleké Příbrami nejen další velký bodový příděl, ale i další skvělý výsledek."Z našeho pohledu byl Pačejov super soutěž. Líbila se mi především nová, třetí rychlostní zkouška a myslím si, že pořadatele odvedli velký kus práce. Rovněž návrat na rozlehlé servisní parkoviště na letišti u obce Pole je jistě velkým přínosem. Během závodu jsme neměli žádné technické problémy, za což patří velký dík mechanikům Hroch Rally Teamu. Pouze my jsme jednou chybovali. Přestože jsme trefili poněkud větší kámen, tak auto zůstalo nepoškozené. Navíc jsme se vlastními silami dokázali z příkopu dostat a neztratili ani příliš času. Poděkováni si zaslouží také diváci, kteří dokázali po celý deštivý a chladný den vydržet u trati a fandit posádkám. Opravdu si zaslouží velké uznání," zhodnotil Fuchs Oil Rally Agropa třetí nejrychlejší jezdec.Dalším závodem Hroch Rally Teamu bude koncem srpna Barum Rally, kde se Peták s Benešovou utkají s nejrychlejšími posádkami šampionátu IRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?