Daniel Běhálek a Petr Černohorský absolvovali o uplynulém víkendu další závod Mediasport MMČR v rally, kterým byla Rally Bohemia v okolí Mladé Boleslavi.
Úvod soutěže posádce vyšel. Držela se na dostřel první desítky. Vše nasvědčovalo tomu, že Dan s Petrem jsou již poučeni z předchozích startů a úspěšně naváží na výborný výsledek z Hustopečí, kde obsadili páté místo absolutně.Po první etapě figurovalo modré Subaru Impreza WRX STI N12B na třináctém místě s minimální ztrátou na dvanáctého Orsáka. "Prozatím si jedeme své tempo. Nikam se příliš neženeme. Je hrozné vedro, ale to mi příliš nevadí. Všichni mají podmínky stejné. Tratě jsou zde krásné, je veliká konkurence včetně polských jezdců, takže závody jsou to zatím super. Škoda, že jsme v polovině etapy udělali defekt a ztratili nějaký čas. Zítřek je však ještě dlouhý a na šesti rychlostních zkouškách se toho může stát ještě hodně," řekl po první etapě Běhálek.
A jak samotný jezdec předpověděl, tak se i stalo. "V první nedělní sekci uhnuli rameno a museli trochu zvolnit. Přesto jsme se dokázali posunout na jedenácté místo, takže desítka byla na dosah. Před námi však ještě byla jedná rychlostní zkouška. Samozřejmě ta závěrečná a opět se to stalo. V jedné ze zatáček jsme byli moc rychlí a skončili v příkopě na střeše. Mysleli jsme, že jsou škody na voze velké a tak se rozhodli nepokračovat. Kousek před námi havaroval Vojta Štajf, a tak jsme si udělali takový malý Subaru sraz. Později jsme zjistili, že jsme mohli pokračovat, a že bychom ztratili tak minutu. Ale na kdyby se nehraje. Nakonec jsme se rozhodli, že soutěž dojedeme. Sice s obrovskou ztrátou, ale přeci. Navíc jsme neměli co pít, a tak rozhodnutí šlo z ráz na ráz," snažil se brát s úsměvem zklamaný jezdec.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.