Daniel Běhálek a Petr Černohorský absolvovali o uplynulém víkendu další závod Mediasport MMČR v rally, kterým byla Rally Bohemia v okolí Mladé Boleslavi.
Úvod soutěže posádce vyšel. Držela se na dostřel první desítky. Vše nasvědčovalo tomu, že Dan s Petrem jsou již poučeni z předchozích startů a úspěšně naváží na výborný výsledek z Hustopečí, kde obsadili páté místo absolutně.Po první etapě figurovalo modré Subaru Impreza WRX STI N12B na třináctém místě s minimální ztrátou na dvanáctého Orsáka. "Prozatím si jedeme své tempo. Nikam se příliš neženeme. Je hrozné vedro, ale to mi příliš nevadí. Všichni mají podmínky stejné. Tratě jsou zde krásné, je veliká konkurence včetně polských jezdců, takže závody jsou to zatím super. Škoda, že jsme v polovině etapy udělali defekt a ztratili nějaký čas. Zítřek je však ještě dlouhý a na šesti rychlostních zkouškách se toho může stát ještě hodně," řekl po první etapě Běhálek.
A jak samotný jezdec předpověděl, tak se i stalo. "V první nedělní sekci uhnuli rameno a museli trochu zvolnit. Přesto jsme se dokázali posunout na jedenácté místo, takže desítka byla na dosah. Před námi však ještě byla jedná rychlostní zkouška. Samozřejmě ta závěrečná a opět se to stalo. V jedné ze zatáček jsme byli moc rychlí a skončili v příkopě na střeše. Mysleli jsme, že jsou škody na voze velké a tak se rozhodli nepokračovat. Kousek před námi havaroval Vojta Štajf, a tak jsme si udělali takový malý Subaru sraz. Později jsme zjistili, že jsme mohli pokračovat, a že bychom ztratili tak minutu. Ale na kdyby se nehraje. Nakonec jsme se rozhodli, že soutěž dojedeme. Sice s obrovskou ztrátou, ale přeci. Navíc jsme neměli co pít, a tak rozhodnutí šlo z ráz na ráz," snažil se brát s úsměvem zklamaný jezdec.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?