Roli největšího favorita v předchozí Valašské rally potvrdil Jan Černý, který za první místo inkasoval 5.000 Euro a tento jezdec bude i v nadcházející českokrumlovské soutěži tuto roli zastávat. Jen pár dní před startem se nadějný český soutěžák cítil ve velké pohodě, kterou jen umocnila úspěšně zvládnutá praktická část maturitní zkoušky.
„Do Krumlova odjíždím v dobrém rozpoložení. První krok k maturitě, praktickou zkoušku, mám úspěšně za sebou a teď se můžu soustředit jen na závody. Máme za sebou testování a naše „cé dvojka“ má nové poloosy, takže snad bude všechno v pořádku. Kdyby bylo na mně, byl bych radši, kdyby během soutěže pršelo. Tím by se trošku zmírnil handicap v podobě slabšího výkonu našeho auta, ve srovnání s vozy třídy A7. Věřím, že za mokra budu schopen potrápit i piloty silnějších aut,“ říká optimisticky Jan Černý.Technickou a organizační stránku CRT CZ zajišťuje: JIPOCAR RACING2010 CITROËN RACING TROPHY CZPetra Prokop MüllerLogistický Areál D1Střítež u Jihlavy 3, 588 11Tel: +420602554850 / Fax: +420567575106E-mail: petra.mueller@jipocar.czVíce informací pro tisk v ČR:Martina BedrnováPR managerCitroën Česká republika, s.r.o.e-mail: martina.bedrnova@citroen.comTotal a BFGoodrich jsou partnery CITROËN RACING TROPHY.Partnery CRT v ČR jsou dále také společnosti PSA Finance Česká republika a OMD.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?