Posádka týmu Běhálek Sport ve složení Daniel Běhálek a Petr Černohorský s vozem Subaru Impreza WRX STi N12B absolvovala neúspěšně poslední podnik MMČR v Rally, který se konal v okolí Mladé Boleslavi v rámci Rally Bohemia.
Mladoboleslavskou soutěž provázely problémy s počasím. Středeční a páteční seznamovací jízdy musely být zkráceny. Posádky tak nemohly absolvovat seznamovací jízdy na rychlostních zkouškách v okolí Jablonce nad Nisou.
Pořadatelé nakonec rozhodli, že rychlostní zkoušky na severu Čech budou zrušeny. Daniel Běhálek a ostatní jezdci tak absolvovali během tréninku pouze Vineckou, Staroměstkou a Sosnovskou RZ.
Podle původního plánu se v pátek jela pouze Staroměstská RZ, kde Běhálek s Černohorským zajeli jedenáctý nejrychlejší čas.
V podobném trendu pokračovali i v sobotní části, kdy se jela třikrát Vinecká rychlostní zkouška a boleslavskou soutěž zakončila superspeciálka v Sosnové.
Při třetím průjezdu Vincem však Běhálek se svým žlutým vozem Subaru Impreza WRX STi N12B přehnal své snažení a skončil ve svodidlech. Bohužel vylomené kolo nedovolilo posádce pokračovat, a tak vyšel Běhálek při posledním závodě bodově naprázdno.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?