Posádka týmu Běhálek Sport ve složení Daniel Běhálek a Petr Černohorský s vozem Subaru Impreza WRX STi N12B absolvovala neúspěšně poslední podnik MMČR v Rally, který se konal v okolí Mladé Boleslavi v rámci Rally Bohemia.
Mladoboleslavskou soutěž provázely problémy s počasím. Středeční a páteční seznamovací jízdy musely být zkráceny. Posádky tak nemohly absolvovat seznamovací jízdy na rychlostních zkouškách v okolí Jablonce nad Nisou.
Pořadatelé nakonec rozhodli, že rychlostní zkoušky na severu Čech budou zrušeny. Daniel Běhálek a ostatní jezdci tak absolvovali během tréninku pouze Vineckou, Staroměstkou a Sosnovskou RZ.
Podle původního plánu se v pátek jela pouze Staroměstská RZ, kde Běhálek s Černohorským zajeli jedenáctý nejrychlejší čas.
V podobném trendu pokračovali i v sobotní části, kdy se jela třikrát Vinecká rychlostní zkouška a boleslavskou soutěž zakončila superspeciálka v Sosnové.
Při třetím průjezdu Vincem však Běhálek se svým žlutým vozem Subaru Impreza WRX STi N12B přehnal své snažení a skončil ve svodidlech. Bohužel vylomené kolo nedovolilo posádce pokračovat, a tak vyšel Běhálek při posledním závodě bodově naprázdno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.