Středisko automobilového sportu Zlín pořádá ve dnech 21. - 23. září 2009 jezdeckou rally školu, jejíž absolvování je nezbytné pro získání národní licence pro rally. Rally škola se uskuteční ve Zlíně, potrvá celkem tři dny (pondělí až středa) a její cena je 7 000 Kč. Školení probíhá při teoretické části názorně s použitím dataprojektoru, při praktické části realizované v terénu jsou využívána vozidla a další technické vybavení Barum Czech Rally Zlín.
Pro případné zájemce nabízíme více než třicet let zkušeností v čele českého i evropského rallysportu plynoucích z pořádání soutěží, vedení soutěžních týmů, přípravy taktiky, logistiky a i samotných jezdců a doprovodného personálu. O rally víme vše, co potřebujete vědět, a jsme ochotni Vám tyto zkušenosti předat v naší škole automobilového jezdce.
MÍSTO KONÁNÍ:
Teoretická část: budova AK Barum, Hornomlýnská 3715, Zlín 760 01 Praktická část: trať a rychlostní zkoušky Barum Czech Rally Zlín
VOZIDLA:
Organizace rally - vozidla Rallye Zlín spol. s r.o. Účastníci - běžné sériové vozy bez jakýchkoliv úprav (simulovaná rally se jede za plného provozu, účastníci si píší rozpis RZ a kontrolují jej jako při běžných seznamovacích jízdách).
PERSONÁLNÍ ZABEZPEČENÍ:
Miloslav Regner (ředitel Barum rally Zlín, vedoucí Střediska automobilového sportu)Jiří Svoboda, Vlasta Greplová.Lektoři: přední odborníci z oblasti automobilového sportu
ZÁKLADNÍ HARMONOGRAM RALLY ŠKOLY
1) Teoretická část a) Základy automobilového sportub) Podklady pro rally2) Praktická částa) příprava posádky a týmub) cvičná rally3) Závěrečné zkoušky
Další informace a přihlášku naleznete na stránce www.RallyZlin.cz nebo na tel: 577 210 677, mobil: 602 772 430, email: barum@rallyzlin.cz.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?