Středisko automobilového sportu Zlín pořádá ve dnech 21. - 23. září 2009 jezdeckou rally školu, jejíž absolvování je nezbytné pro získání národní licence pro rally. Rally škola se uskuteční ve Zlíně, potrvá celkem tři dny (pondělí až středa) a její cena je 7 000 Kč. Školení probíhá při teoretické části názorně s použitím dataprojektoru, při praktické části realizované v terénu jsou využívána vozidla a další technické vybavení Barum Czech Rally Zlín.
Pro případné zájemce nabízíme více než třicet let zkušeností v čele českého i evropského rallysportu plynoucích z pořádání soutěží, vedení soutěžních týmů, přípravy taktiky, logistiky a i samotných jezdců a doprovodného personálu. O rally víme vše, co potřebujete vědět, a jsme ochotni Vám tyto zkušenosti předat v naší škole automobilového jezdce.
MÍSTO KONÁNÍ:
Teoretická část: budova AK Barum, Hornomlýnská 3715, Zlín 760 01 Praktická část: trať a rychlostní zkoušky Barum Czech Rally Zlín
VOZIDLA:
Organizace rally - vozidla Rallye Zlín spol. s r.o. Účastníci - běžné sériové vozy bez jakýchkoliv úprav (simulovaná rally se jede za plného provozu, účastníci si píší rozpis RZ a kontrolují jej jako při běžných seznamovacích jízdách).
PERSONÁLNÍ ZABEZPEČENÍ:
Miloslav Regner (ředitel Barum rally Zlín, vedoucí Střediska automobilového sportu)Jiří Svoboda, Vlasta Greplová.Lektoři: přední odborníci z oblasti automobilového sportu
ZÁKLADNÍ HARMONOGRAM RALLY ŠKOLY
1) Teoretická část a) Základy automobilového sportub) Podklady pro rally2) Praktická částa) příprava posádky a týmub) cvičná rally3) Závěrečné zkoušky
Další informace a přihlášku naleznete na stránce www.RallyZlin.cz nebo na tel: 577 210 677, mobil: 602 772 430, email: barum@rallyzlin.cz.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?