Do 39tého ročníku slavné Barum Czech Rally Zlín nastoupilo celkem 106 posádek a z toho čtyři dvojice, startující s Citroëny C2 R2 Max, bojovaly ve zvlášť hodnocené Citroën Racing Trophy.
Ve velké konkurenci a na tradičně náročných tratích spatřily cíl pouze dvě z nich. Poprvé od začátku Citroën Racing Trophy se nedařilo Lukáši Pondělíčkovi a jeho spolujezdci Pavlu Dreslerovi, kteří odstoupili po dvanácté z patnácti rychlostních zkoušek. Na vině byl tentokrát alternátor jejich vozu. Štěstí nepřálo ani slovensko-české dvojici Michal Ballay a Jiří Volf, která havarovala v měřeném testu číslo 13 a u „cé dvojky“ urazila kolo. Nejlepším pilotem v rámci Citroën Racing Trophy byl Antonín Matys, navigovaný Alešem Vaněčkem. Ti ve veliké konkurenci obsadili páté místo a jejich odměnou je 1.500 Euro. Poslední hodnocenou příčkou je osmá a právě tu obsadila posádka druhého Citroënu C2 R2 Max v cíli, Tomáš Pletka s Františkem Rajnohou, kterým náleží finanční prémie ve výši 500 Euro.
Další a již předposlední kolo letošní Citroën Racing Trophy se odehraje při zářijové příbramské rally. Konečné pořadí Citroën Racing Trophy v rámci Barum Czech Rally Zlín - skupina A, třídy A6 + A7 (vyjma vozů S1600)
1 Lubor Minařík / Viktor Semela Renault R3 02:41:30.4 A72 Todor Slavov / Dobromir Filipov Renault R3 02:45:56.7 A73 Laszlo Vizin / Gabor Zsiros Honda R3 02:46:10.6 A74 Denis Millet / Julien Vial Peugot R3T 02:47:11.8 A75 Antonin Matys / Aleš Vaněček C2R2 MAX 02:48:34.9 A66 František Pilka / Richard Nesvadba C2R2 02:51:27.1 A67 Jan Vaňáč / Štěpán Palivec Renault R3 02:52:50.1 A78 Tomáš Pletka / František Rajnoha C2R2 MAX 02:53:08.4 A69 Ekaterina Stratieva / Peter Sivov C2R2 03:02:08.6 A6
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.