Z týmu Jaroslava Orsáka přichází na nadcházející podnik domácího mezinárodního mistrovství, Barum Czech Rally Zlín skvělá zpráva. Jarek Orsák s Karlem Vajíkem usednou do vozu specifikace Super 2000.
Populární „Barumka“ je pro mnohé jezdce velkou výzvou a ne jinak tomu je i u klobůckého „Jarina“. Třikrát se postavil na start zlínské soutěže a třikrát náročnou rally dokončil. Vždy to bylo s vozem Mitsubishi Lancer. Pro letošní ročník Barum rally ovšem udělal dvojnásobný juniorský mistr ČR změnu. "Barum rally má svou neopakovatelnou atmosféru a pokud k tomuto závodu má jezdec skvělý a konkurenceschopný vůz, pak je prožitek z rally neopakovatelný. S Mitsubishi bychom neměli moc velkou šanci konkurovat vozům S2000, proto jsme si pohrávali s myšlenkou usednout také do dvou tisícovky. Mohu již nyní prozradit, že se nám podařilo tento projekt zrealizovat a ve Zlíně budeme startovat s Fiatem Grande Punto S2000, připravovaný v dílnách JM Engineering" odtajnil spekulace kolem vozu Jaroslav Orsák. Tímto krokem se splní Jarkovi další ze snů. Fanoušci rally pak budou mít další možnost porovnání jezdeckých kvalit úzké špičky českého rally sportu.
"Na Barum Czech Rally Zlín se všichni velmi těšíme. Věříme, že to bude ne opakovatelná soutěž nejenom pro nás jezdce ale i pro diváky. Tímto bych chtěl zároveň pozvat všechny příznivce rally, aby přišli povzbudit nás i soupeře."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.