VIDEO Z ČÍNOVA :Druhým podnikem Mediasport MMČR v Rally je Mogul Šumava Rallye s centrem v Klatovech.
Na posádky je připraveno celkem patnáct rychlostních zkoušek rozdělených do dvou etap a tří dní.Se startovním číslem 4 odstartovala do deštivého odpoledne s vozem Subaru Impreza WRX STi N12B posádka ve složení Daniel Běhálek a Petr Černohorský za tým Běhálek Sport.
Úvodním měřeným úsekem byla tradiční páteční okruhová rychlostní zkouška Čínov, kde posádky absolvovaly čtyři okruhy a poté se přesunuly na slavností představení.
Běhálek s Černohorským absolvovali okruh v sedmém nejrychlejším čase, když na vítězného Krestu ztratili necelých dvacet vteřin. „S první RZ jsme spokojeni. Mohli jsme mít více nařezané gumy, ale sedmý nejrychlejší čas je slušným vstupem do soutěže. Během první rundy jsme udělali dvě chyby, které však dobře dopadly. V cíli zkoušky jsme se poté s Petrem zlobili na některé posádky startující před námi. Úplně nesmyslně v některých jedničkových zatáčkách bylo vytáháno spousty bláta, jak jezdci katovali zatáčku,“ shrnul v krátkosti Čínovský okruh Dan Běhálek.
Sobotní etapa startuje v 11:02 rychlostní zkouškou Zálesí-Drážov. Na stránkách www.behaleksport.cz najdete již exluzivní on-board posádky Běhálek/Černohorský ZDE.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?