 
            Populární valaška s oficiálním názvem Cetelem Valašská rally 2009 odstartuje v letošním roce již poosmadvacáté.
Po evropské Barum rally Zlín se jedná o druhou nejvýznamnější automobilovou rally ve Zlínském kraji a na Vsetínsku. Náměstí v centru Valašského Meziříčí se stane ve dnech 27. – 28. března 2009 centrem dění této významné automobilové soutěže sedmidílného seriálu Mediasport Základní údaje a časový program Cetelem Valašská rally 2009:
Celková délka tratě: 490,60 kmDélka tratě bez rychlostních zkoušek: 320,09 kmPočet etap: 2Počet sekcí: 4Počet rychlostních zkoušek: 14Celková délka rychlostních zkoušek: 170,51 kmPočet úseků rychlostních zkoušek: 7
Základní časový program:Středa 25. března 2009: seznamovací jízdy (12:00 – 18:00 hodin)Čtvrtek 26. března 2009: seznamovací jízdy (11:00 – 18:00 hodin)
Pátek 27. března 200908:00 – 13:00 hodin: administrativní přejímka Autocentrum Lukáš Valašské Meziříčí - Bynina08:30 – 13:30 hodin: technická přejímka Autocentrum Lukáš Valašské Meziříčí - Bynina15:30 – 16:45 hodin: doprovodný společenský program, náměstí Valašské Meziříčí17:15 hodin: start do rally, náměstí Valašské Meziříčí22:50 hodin: cíl I. etapy, náměstí Valašské Meziříčí
Sobota 28. března 200908:30 – 09:00 hodin: doprovodný společenský program, náměstí Valašské Meziříčí09:30 hodin: start do II. etapy, náměstí Valašské Meziříčí17:15 hodin: cíl rally, předávání cen vítězným posádkám, prostor cílové rampy, náměstí Valašské Meziříčí
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?