Honda Accord Tourer 2.4i

Petr Horák, 1. dubna 2004, 03:41 Google+

Prakticky žádná automobilka si dnes nemůže dovolit opomenout karosářskou variantu kombi u vozu střední třídy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Accord Tourer

Accord Tourer | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

Díky tomu je v tomto segmentu konkurence pěkně ostrá. S čím do boje vyráží Honda Accord Tourer 2,4i ve výbavě Executive, to jsme zjišťovali v našem redakčním testu.

Karosářská varianta kombi přišla nedlouho po uvedení sedanu a rozhodně ji nelze upřít dynamiku umocněnou ostře řezanými rysy. Podobně jako u Opelu Vectra, je i zde u kombíku prodloužen rozvor v porovnání se sedanem, a to o 50 milimetrů. Už při letmém pohledu je jasné, že Accord Tourer je se svými 4 750 milimetry jedním z nejdelších vozů své třídy. Podobné je to také z pohledu velikosti zavazadlového prostoru, kterému u Hondy výrazně pomáhají důmyslně řešená vlečená ramena zadní nápravy. Díky tomu se může accord pochlubit objemem 576 litrů při standardní poloze zadních sedadel a až 1657 litrů při jejich sklopení. V boji s konkurencí má v rukávu jeden trumf. Pouze Accord Tourer se totiž může pochlubit otevíráním a zavíráním pátých dveří pouhým stisknutím tlačítka, což se hodí především ve chvíli, kdy je zadní, téměř kolmá stěna pátých dveří ušpiněna.

Testovaný vůz byl poháněn zážehovým čtyřválcem o objemu 2,4 litru s výkonem 190 koní. Ve spojení s dobře odstupňovanou a přesnou šestistupňovou převodovkou propůjčuje mohutnému kombi velmi slušnou dynamiku. Zátah motoru je navíc velmi plynulý už od nízkých otáček a neutichá ani když ručička otáčkoměru dosáhne k 7000 ot/min. To za volantem budí dojem menšího zrychlení než jakého vůz opravdu dosahuje a pravdu prozradí až pohled na rychloměr. Přitom motor díky šestce není nijak žíznivý a dá se s ním jezdit na hranici 9 litrů naturalu na 100 km.

Interiér vozu je pojatý ve stejném duchu jako karoserie a dominují mu ostré hrany, není to však takový technostyl jako například v případě vectry. Nechybí samočinná duální klimatizace, ovládání autorádia na volantu nebo tempomat. Z bezpečnostních prvků jmenujme šestici airbagů, ABS s EBD a stabilizační program. Potěší i xenonové světlomety. Testovaný vůz byl navíc vybaven nadstandardním střešním monitorem a DVD přehrávačem pro pasažéry na zadních sedadlech.

Nejvíce mne ale oslovily ostré brzdy a příjemně tvrdý podvozek. Obojí totiž výborně koresponduje se sportovním image Hondy a řidiči toureru poskytují příjemné sportovní vyžití v kombinaci s užitnými vlastnostmi vozu.
Vytisknout

Diskuze: Honda Accord Tourer 2.4i

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

Honda 0 Series

Honda 0 Series je elektrická vesmírná loď. Japonci s novým elektromobilem mají vysoké ambice

Lexus RX350h

TEST Lexus RX350h Luxury – je základní motorizace tou zároveň nejlepší ?

Volkswagen Tiguan

Velké slevy u sedmi nových VW - levnější už to nebude!

reklama

Doporučujeme

XJ

Půjčení nového Jaguaru XJ na 24 hodin

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

  2. TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

  3. Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

  4. Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

  5. Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud