K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Honda Accord Tourer 2.4i

Petr Horák, 1. dubna 2004, 03:41 Google+

Prakticky žádná automobilka si dnes nemůže dovolit opomenout karosářskou variantu kombi u vozu střední třídy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Accord Tourer

Accord Tourer | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

Díky tomu je v tomto segmentu konkurence pěkně ostrá. S čím do boje vyráží Honda Accord Tourer 2,4i ve výbavě Executive, to jsme zjišťovali v našem redakčním testu.

Karosářská varianta kombi přišla nedlouho po uvedení sedanu a rozhodně ji nelze upřít dynamiku umocněnou ostře řezanými rysy. Podobně jako u Opelu Vectra, je i zde u kombíku prodloužen rozvor v porovnání se sedanem, a to o 50 milimetrů. Už při letmém pohledu je jasné, že Accord Tourer je se svými 4 750 milimetry jedním z nejdelších vozů své třídy. Podobné je to také z pohledu velikosti zavazadlového prostoru, kterému u Hondy výrazně pomáhají důmyslně řešená vlečená ramena zadní nápravy. Díky tomu se může accord pochlubit objemem 576 litrů při standardní poloze zadních sedadel a až 1657 litrů při jejich sklopení. V boji s konkurencí má v rukávu jeden trumf. Pouze Accord Tourer se totiž může pochlubit otevíráním a zavíráním pátých dveří pouhým stisknutím tlačítka, což se hodí především ve chvíli, kdy je zadní, téměř kolmá stěna pátých dveří ušpiněna.

Testovaný vůz byl poháněn zážehovým čtyřválcem o objemu 2,4 litru s výkonem 190 koní. Ve spojení s dobře odstupňovanou a přesnou šestistupňovou převodovkou propůjčuje mohutnému kombi velmi slušnou dynamiku. Zátah motoru je navíc velmi plynulý už od nízkých otáček a neutichá ani když ručička otáčkoměru dosáhne k 7000 ot/min. To za volantem budí dojem menšího zrychlení než jakého vůz opravdu dosahuje a pravdu prozradí až pohled na rychloměr. Přitom motor díky šestce není nijak žíznivý a dá se s ním jezdit na hranici 9 litrů naturalu na 100 km.

Interiér vozu je pojatý ve stejném duchu jako karoserie a dominují mu ostré hrany, není to však takový technostyl jako například v případě vectry. Nechybí samočinná duální klimatizace, ovládání autorádia na volantu nebo tempomat. Z bezpečnostních prvků jmenujme šestici airbagů, ABS s EBD a stabilizační program. Potěší i xenonové světlomety. Testovaný vůz byl navíc vybaven nadstandardním střešním monitorem a DVD přehrávačem pro pasažéry na zadních sedadlech.

Nejvíce mne ale oslovily ostré brzdy a příjemně tvrdý podvozek. Obojí totiž výborně koresponduje se sportovním image Hondy a řidiči toureru poskytují příjemné sportovní vyžití v kombinaci s užitnými vlastnostmi vozu.
Google+ Vytisknout

Diskuze: Honda Accord Tourer 2.4i

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

automobily Václava Havla

Co ukrývala garáž Václava Havla? Nádherné vozy mu pořádně komplikovaly život

Rupert Stadler, předseda představenstva automobilky Audi, skončil kvůli kauze Dieselgate ve vazbě

Další oběť kauzy Dieselgate? Němečtí policisté dnes ráno zadrželi šéfa Audi

BMW i3 & i8 v modré metalíze Protonic.

Český sraz elektrických BMW? Automobilka připravila pestrý program na Masarykově okruhu

Ilustrační foto

Silnice připomínající tankodrom? K nápravě můžeme snadno přispět všichni

ZIL-4102

Sovětská odpověď na luxusní Mercedesy? ZIL-4102 měl obří motory i karbonovou karoserii

K pohonu slouží litrový tříválec, Suzuki Celerio.

Nejlevnější nová auta českém trhu? Tohle pořídíte do 250 tisíc

reklama
reklama

Doporučujeme

XJ

Půjčení nového Jaguaru XJ na 24 hodin

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Úchvatný off-road Škoda 973? Babeta chtěla do světa, ale z Moskvy přišlo ne

  2. Čelní srážka s kamionem? Volvo opět ukázalo, jak neuvěřitelně bezpečná auta umí postavit

  3. Jak se stát celosvětovou celebritou za pár hodin? Tahle slečna našla unikátní způsob

  4. Nejlevnější nová auta českém trhu? Tohle pořídíte do 250 tisíc

  5. Japonská kopie legendárního Humvee? Mega Cruiser je dodnes největším SUV Toyoty

  6. Škoda VOS? Obrněný speciál komunistických papalášů jezdil po kolejích rychleji než na silnici

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud