Americký sporťák s technikou Mercedes, který se navíc montuje v Evropě u karosárny Karmann.
Při otevření robustních dvěří se řidiči naskytně nádherný pohled do kabiny, kde se nachází sportovně laděný interiér, jenž plně odpovídá této kategorii vozu. Již při prvním pohledu k podlaze se Crossfire může pochlubit chromovou lištou s nápisem "Crossfire". Luxusem tvůrci vozu nešetřili. Sedadla v kůži, robustný čtyřramenný kožený volant a ovládací páčky odbočovacích světel a stěračů pod volantem. Na první pohled malý avšak po usednutí velký prostor zajišťuje řidiči pohodlné cestování i sportovní jízdu.
Řadící páka jednoduše dosažitelná z místa řidiče, jak je tomu zvykem u sportovních vozů. Posezení za volantem vám dáva pocit bezpečí, protože sedadla jsou poměrně hodně nízko při zemi. Dvěře jsou poměrně s vysokou výškou. Dalším elegantním řešením v chromu je středový panel vozu, který přechází k tunelu s řadící pákou.
Karoserie nezapře původ koncernu Chrysler, čemuž nejvíce odpovídá čelní maska vozu s velkou mřížkou v čele. Kapotáž má osobité drážky, které vůz zvýrazňují nad ostatními konkurenty. Užitečné avšak také vzhledově pěkné jsou vzduchové průduchy na stranách vozu za předními koly.
Typickým znakem vozu jsou boční linie, které se elegantně zúžují za zadními koly. Tím vykrojují blatníky zadních kol. Linie přechází v zajímavý oblouk, který skrývá zadní signalizační světla.
Zadní část vozu odkrývá další překvapení. Je jím malé přítlačné křídlo, chcete-li spojler, který se vysouvá při dosažení určité rychlosti.
Na sportovní vůz vlastní Crossfire také poměrně velký zavazadlový prostor. Nový Chrylser Crossfire je na českém trhu jen od 1. prosince 2003. Je však jisté, že české a evropské silnice zpestří v segmentu středních sportovních vozů svým elegantním sportovním vzhledem a výkonostními možnostmi. Verze s manuální převodovkou vyjde v ČR na Kč 1 300 000,- a s automatickou převodovkou na bezmála Kč 1 350 000,-. No nekupte si ho...
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.