Americký sporťák s technikou Mercedes, který se navíc montuje v Evropě u karosárny Karmann.
Při otevření robustních dvěří se řidiči naskytně nádherný pohled do kabiny, kde se nachází sportovně laděný interiér, jenž plně odpovídá této kategorii vozu. Již při prvním pohledu k podlaze se Crossfire může pochlubit chromovou lištou s nápisem "Crossfire". Luxusem tvůrci vozu nešetřili. Sedadla v kůži, robustný čtyřramenný kožený volant a ovládací páčky odbočovacích světel a stěračů pod volantem. Na první pohled malý avšak po usednutí velký prostor zajišťuje řidiči pohodlné cestování i sportovní jízdu.
Řadící páka jednoduše dosažitelná z místa řidiče, jak je tomu zvykem u sportovních vozů. Posezení za volantem vám dáva pocit bezpečí, protože sedadla jsou poměrně hodně nízko při zemi. Dvěře jsou poměrně s vysokou výškou. Dalším elegantním řešením v chromu je středový panel vozu, který přechází k tunelu s řadící pákou.
Karoserie nezapře původ koncernu Chrysler, čemuž nejvíce odpovídá čelní maska vozu s velkou mřížkou v čele. Kapotáž má osobité drážky, které vůz zvýrazňují nad ostatními konkurenty. Užitečné avšak také vzhledově pěkné jsou vzduchové průduchy na stranách vozu za předními koly.
Typickým znakem vozu jsou boční linie, které se elegantně zúžují za zadními koly. Tím vykrojují blatníky zadních kol. Linie přechází v zajímavý oblouk, který skrývá zadní signalizační světla.
Zadní část vozu odkrývá další překvapení. Je jím malé přítlačné křídlo, chcete-li spojler, který se vysouvá při dosažení určité rychlosti.
Na sportovní vůz vlastní Crossfire také poměrně velký zavazadlový prostor. Nový Chrylser Crossfire je na českém trhu jen od 1. prosince 2003. Je však jisté, že české a evropské silnice zpestří v segmentu středních sportovních vozů svým elegantním sportovním vzhledem a výkonostními možnostmi. Verze s manuální převodovkou vyjde v ČR na Kč 1 300 000,- a s automatickou převodovkou na bezmála Kč 1 350 000,-. No nekupte si ho...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.