Kdykoliv jakákoliv automobilka vyhlásí svolávací akci, všichni majitelé se začnou bát, aby se netýkala právě jejich vozu. Mnoho lidí je na automobilu zkrátka závislých a neobejdou se bez něj. Tesla však přináší další technickou revoluci - auto opraví po síti.
Není tomu příliš dlouho, co Tesla oznámila chybu airbagu spolujezdce u některých vozidel s pravostranným řízením. Nešlo však o chybu technickou, pouze o špatně nastavený software.
I tak musela automobilka upozornit několik tisíc lidí na možnou závadu jejich vozu a připravit je na povinnost účastnit se svolávací akce. Ačkoliv nešlo o vážnou závadu, automobilka nechtěla nic riskovat a proto musela požádat vlastníky cca 4.000 vozů o to, aby až do opravy nevyužívali sedadlo spolujezdce.
Motoristický web AutoExpress však přišel s informací, podle které by automobilka Tesla měla závadu odstranit pomocí aktualizace, kterou se chystá vydat možná již tento nebo příští víkend.
Na závadu měla automobilka přijít během běžného testování. Podle informací z webu CarScoops se zdá, že zákazníci žádný problém nezaznamenali a Tesla tak dokázala svým testováním předejít vážným následkům.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?