Kdykoliv jakákoliv automobilka vyhlásí svolávací akci, všichni majitelé se začnou bát, aby se netýkala právě jejich vozu. Mnoho lidí je na automobilu zkrátka závislých a neobejdou se bez něj. Tesla však přináší další technickou revoluci - auto opraví po síti.
Není tomu příliš dlouho, co Tesla oznámila chybu airbagu spolujezdce u některých vozidel s pravostranným řízením. Nešlo však o chybu technickou, pouze o špatně nastavený software.
I tak musela automobilka upozornit několik tisíc lidí na možnou závadu jejich vozu a připravit je na povinnost účastnit se svolávací akce. Ačkoliv nešlo o vážnou závadu, automobilka nechtěla nic riskovat a proto musela požádat vlastníky cca 4.000 vozů o to, aby až do opravy nevyužívali sedadlo spolujezdce.
Motoristický web AutoExpress však přišel s informací, podle které by automobilka Tesla měla závadu odstranit pomocí aktualizace, kterou se chystá vydat možná již tento nebo příští víkend.
Na závadu měla automobilka přijít během běžného testování. Podle informací z webu CarScoops se zdá, že zákazníci žádný problém nezaznamenali a Tesla tak dokázala svým testováním předejít vážným následkům.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.