Kdykoliv jakákoliv automobilka vyhlásí svolávací akci, všichni majitelé se začnou bát, aby se netýkala právě jejich vozu. Mnoho lidí je na automobilu zkrátka závislých a neobejdou se bez něj. Tesla však přináší další technickou revoluci - auto opraví po síti.
Není tomu příliš dlouho, co Tesla oznámila chybu airbagu spolujezdce u některých vozidel s pravostranným řízením. Nešlo však o chybu technickou, pouze o špatně nastavený software.
I tak musela automobilka upozornit několik tisíc lidí na možnou závadu jejich vozu a připravit je na povinnost účastnit se svolávací akce. Ačkoliv nešlo o vážnou závadu, automobilka nechtěla nic riskovat a proto musela požádat vlastníky cca 4.000 vozů o to, aby až do opravy nevyužívali sedadlo spolujezdce.
Motoristický web AutoExpress však přišel s informací, podle které by automobilka Tesla měla závadu odstranit pomocí aktualizace, kterou se chystá vydat možná již tento nebo příští víkend.
Na závadu měla automobilka přijít během běžného testování. Podle informací z webu CarScoops se zdá, že zákazníci žádný problém nezaznamenali a Tesla tak dokázala svým testováním předejít vážným následkům.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?