Tesla oznámila svou doposud největší svolávací akci, která se týká téměř 90 tisíc kusů Modelu S.
Svolávací akce je výsledkem špatné funkčnosti jednoho z předních bezpečnostních pásů. Ten při zapnutí není správně a pevně ukotven a tento problém se týká výše udaného počtu. "Tesla nedávno zjistila, že u Modelu S se na trhu v Evropě objevuje problém s předním bezpečnostním pásem, který nebyl řádně připojen.
Žádné z postižených aut naštěstí nebylo zapojeno do žádné srážky a tak nebyly zjištěny žádná zranění řidiče či spolujezdce. Nicméně, v případě nárazu by takový bezpečnostní pás neposkytl úplnou ochranu. Tesla už stihla prohlédnout asi 3000 vozidel a zatím nenašla zmíněný problém. Přesto se společnost rozhodla prozkoumat všechny ostatní vyrobené kusy.
"Na počátku listopadu zákazník, který seděl na předním sedadle spolujezdce, se otočil dozadu, aby mohlo mluvit s pasažérem vzadu a pás se odpojil" řekli zástupci Tesly.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?