Dvorní úpravce vozidel Mercedes, firma Brabus, včera představila další svou kreaci. Ta vychází z Mercedesu-Benz C 63 AMG S a výsledek se vskutku povedl.
Upravený kousek je určen pro ty, co jednoduše nemohou edici Black Series u modelu C63 AMG. Firma Brabus proto u něj naladila patřičně výkon a výsledné hodnoty dosahují 600koní při 5800 otáčkách za minutu a točivého momentu 800 Nm při 1750 - 4500 min. To představuje nazvýšení výkonu o 90 koní a 100 Nm točivého momentu.
Díky výše uvedému odstavci asi není překvapením, že tohle černé monstrum umí zrychlit z 0-100 km / h za pouhých 3,8 sekundy, zatímco nejvyšší rychlost se zvýšila na působivých 300 km / h. Kromě vyššího výkonu instalovala firma Brabus svůj na míru vyrobený ocelový výfukový systém s vnitřní řízenou klapkou.
Podle snímků je jasné, že ostré Céčko nese četnou řadu aerodynamicky optimalizovaných dílů a díly z uhlíkových vláken. Vysoce výkonný kompaktní sedan od společnosti Mercedes-AMG stojí na litých kolech o velikosti 20 palců s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR20 vpředu a 275/35 ZR20 vzadu.
Brabus instaloval i některá vylepšení do kabiny, takže nechybí hliníková pádla pro řazení pod volantem, nerezové prahové lišty s podsvíceným logem, nový tachometr s cejchování do 340 km / h a černé kožené čalounění s kontrastními švy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?