Německá automobilka se čtyřmi kruhy na kapotě již delší dobu pracuje na vývoji nového elektromobilu. Toho bychom se mohli dočkat již za tři roky. S nadcházejícím autosalonem ve Frankfurtu nad Mohanem přichází Audi se zcela novými informacemi o chystaném elektromobilu.
Automobilka Audi totiž potvrdila uzavření spolupráce s dvojicí nových partnerů. Těmi jsou jihokorejské firmy zabývající se vývojem elektroniky – LG Chem a Samsung SDI. Tyto dvě společnosti by měli Audi pomoci při vývoji nových akumulátorů pro elektromobily.
Za svůj cíl si stanovili hranici 500 ujetých kilometrů na jedno nabití. Pokud by se jim to doopravdy povedlo, dokázalo by Audi pokořit i Teslu Model S, která si na svém dojezdu až 475 kilometrů velmi zakládá.
V průběhu zmíněného autosalonu ve Frankfurtu, dojde k odhalení koncepční verze elektromobilu. Ten by si měl brát základ ve voze Audi Q7. Zákazníkům by měl ovšem přinést mnohem sportovnější zážitek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?