Opel představuje pro svůj městský model Adam nový automat Easytronic 3.0, který tak doplňuje současnou nabídku pouze manuální převodovky.
Opel představil nový automat na výstavě v Istanbulu a k dispozici je pro verzi Adam s motorem 1.4. Verze Easytronic díky tomu vyniká "nízkým vnitřním třením" a automatizovaný systém spojuje výhody klasických automatů s účinností manuální převodovky.
Společně s tím došlo i na úsporu hmotnosti a snížení spotřeby paliva. Zážehový motor produkuje 87 koní, disponuje funkcí start-stop a má konzumovat v průměru jen 4,7 l na 100 km. Nový automat Easytronic 3.0 snižuje údajně spotřebu paliva až o 0,4 l na 100 km v porovnání s pětistupňovou manuální skříní
Opel Adam 1.4 Easytronic je již k dispozici na objednávku a příplatek za automat je rovných 15 tisíc korun ve srovnání s manuální pětistupňovou převodovkou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?