Úpravce ABT Sportsline se zaměřil na novou třetí generaci Audi TT a představil pro ní nový tuningový program.
Vkusně navrženýtuning se dotkl otevřené verze Roadster a zahrnuje nový přední splitter, kryty zpětných zrcátek a pevné zadní křídlo. Zákazníci si mohou také objednat agresivní zadní difuzor, černé chromované koncovky výfuku a celou řadu kol ve velikostech od 18 do 20 palců.
Tím ale možnost úprav nekončí, protože ABT má v nabídce i sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o 35 mm vpředu a 30 mm vzadu. V kabině je možné mít osvětlené prahové desky, ABT-značkové podlahové rohože a čalounění z Alcantary.
Větší změny nastaly pod kapotou, kde 2,0-litrový čtyřválcový motor TFSI dostal výkon 310 koní a 440 Nm točivého momentu., To představuje nárůst výkonu o 80 koní a 70 Nm. ABT bohužel odmítlo uvést, jak rychle se dostane upravené TT Roadster z 0 na 100 km/h, takže jen doufejme, že to bude lepší než u verze TT S Roadster, která to zvládne za 4,9 sekundy.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?