Vkusně navrženýtuning se dotkl otevřené verze Roadster a zahrnuje nový přední splitter, kryty zpětných zrcátek a pevné zadní křídlo. Zákazníci si mohou také objednat agresivní zadní difuzor, černé chromované koncovky výfuku a celou řadu kol ve velikostech od 18 do 20 palců.
Tím ale možnost úprav nekončí, protože ABT má v nabídce i sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o 35 mm vpředu a 30 mm vzadu. V kabině je možné mít osvětlené prahové desky, ABT-značkové podlahové rohože a čalounění z Alcantary.
Větší změny nastaly pod kapotou, kde 2,0-litrový čtyřválcový motor TFSI dostal výkon 310 koní a 440 Nm točivého momentu., To představuje nárůst výkonu o 80 koní a 70 Nm. ABT bohužel odmítlo uvést, jak rychle se dostane upravené TT Roadster z 0 na 100 km/h, takže jen doufejme, že to bude lepší než u verze TT S Roadster, která to zvládne za 4,9 sekundy.