Audi oznámilo, že novou A4 živě ukáže už na autosalonu v září ve Frankfurtu. První odhalení ale bude ještě dříve.
Audi plánuje premiéru už ve Frankfurtu letos v září. Poprvé nám ale A4 ukáže už někdy koncem srpna. Přičemž prodej odstartuje krátce na to a první auta se k zákazníkům dostanou již během závěru tohoto roku.
Nová Audi A4 se dočká druhé generace MLB platformy, která zaručí výrazné snížení váhy a to i přesto, že se A4 o něco zvětší. To má zvýraznit velikostní rozdíl mezi A3 sedan a A4. Hned po představení A4 Avant dorazí také nová A5, ve verzích coupé, sportback a cabriolet.
Základním motorem pro A4 bude 1,4 TFSI COD 125 koní a 6-ti stupňový manuál. Nejsilnější benzinový agregát bude 3,0 TFSI s pohonem quattro a 275 koňmi výkonu, převodovka bude automatická 9-ti stupňová. Základní diesel bude 1,6 TDI s výkonem 125 koní. Nejsilnější diesel bude 3,0 TDI s 260 koňmi výkonu a taktéž 9-ti stupňovým automatem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?