Německý tuner Kaege vyvinul a představil komplexní sportovní balíček pro sportovní BMW M3 Sedan (F80).
Hlavním cílem bylo navýšení výkonu u 3,0 litrového šestiválce, který v základu poskytuje více než slušných 431 koní a točivý moment 550 Nm. Nové software vylepšení od Kaege za cenu 2,799 Eur však výkon navýší na 517 koní a 700 Nm točivého momentu. Za příplatek 1,999 Eur tuner také nabízí snížené tlumiče KW, jejichž výšku lze díky tlačítku na středovém palenu jednoduše měnit.
Ti, kteří chtějí utratit ještě více, můžou zvolit 20-palcová kola BBS s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport o rozměru 255 / 30 R20 nebo 285 / 30 R20. Celá sada je k mání za € 2,949 Eur a kdo chce i jiný interiér, pro něho Kaege připravil za částku 1,499 Eur obložení sedadel z uhlíkových vláken.
Asi není potřeba dodávat, že všechny výše uvedené změny jsou také k dispozici pro BMW M4 Coupé (F82) a M4 Cabrio (F83).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?