Úprav současného BMW M3 a M4 není nikdy dost a tak se tuner G-Power předvedl s novým ladičským programem pro zmíněné duo.
Už je to poněkud déle, co BMW představilo novou M3 a M4, takže by nemělo být překvapením, že se poslední dobou stále více objevují různé tunerské kreace. Ta současná má za úkol zvýšit přitažlivost obou vozů. G-Power proto instaloval body kit, který toho nabízí víc než dost. Na voze najdete 20-palcová litá kola Hurrican RS s pneumatikami Michelin za cenu 7,998 Eur, zatímco výškově stavitelný podvozek přijde na 2,427 Eur.
Důležitejší úpravou prošeĺ 3,0 litrový šestiválcový motor TwinPower Turbo, který ve své základní konfiguraci poskytuje 431 koní a 550 Nm točivého momentu. Optimalizací elektroniky motoru a dalším vylepšením se u G-Power povedlo celkový výkon navýšit na 520 koní při 5500-7300 ot/min., zatímco točivý moment vzrostl na 700 Nm v 1850-5500 ot/min.
BMW M3/M4 v úpravě od G-Power zrychlí z 0-100 km/h za 3,9 sekundy a z 0-200 km/h se dostane za 11,8 sekundy. Nejvyšší maximální rychlost byla posunuta na 325 km / h, za což ale chce G-Power příplatek 3,451 Eur.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?