Úpravce JE Design se rozhodl se nespokojit se současnou podobou Seat Leon Cupra a představil pro něj nový tuningový program.
Úpravy začínají úpravou exteriéru, kdy Leon Cupra může být vybaven novým body kitem, který stojí 6,188 Eur. Zahrnuje nástavec předního nárazníku, rozšířené podběhy kol a boční prahy z uhlíkových vláken. Model také přepracovaný zadní nárazník se dvěma difuzory. Kromě body kitu byl vůz vybaven tlumiči KW za 2,299 Eur, sportovním výfukovým systémem z nerezové oceli za 2,380 Eur a koly z lehkých slitin o rozměru 19ti palců s pneumatikami Dunlop Sport Maxx GT za 2,052 Eur.
Pod kapotou je přeplňovaný 2,0-litrový čtyřválec, jenž může být na přání naladěn na 350 koní a 440 Nm točivého momentu. To znamená navýšení o 70 koní a 60 Nm. Navýšení výkonu stojí 2,299 Eur a umožňuje hatchbacku zrychlení z 0-100 km / h za 5,4 sekundy, přičemž se rozjede až na maximální rychlost 250 km / h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.