Švédský magazín Teknikensvarld.se pravidelně přináší losí testy. Jen připomenu, že losí test simuluje nouzový vyhýbací manévr, při rychlosti 70 km/h se zatočí do leva a následně ostře doprava. Prověří se funkce systémů jízdní stability (ESP) a také směrová stabilita. Nezřídka se stane, že se vůz málem překlopí. Macan má však jiný problém.
Porsche Macan při losím testu nezvládl ostré odbočení vpravo. Při tomto manévru se na zlomek sekundy zablokovalo levé přední kolo, takže vůz místo zatočení vpravo, stále směřoval vlevo, tedy pomyslně stále v protisměru.
Ihned na to se k tomu vyjádřila sama automobilka, která celou věc vysvětluje následným způsobem. Macan v tu chvíli fungoval správně. Zasáhl systém ochrany proti převrácení (APR), který přibrzděním předního kola (maximálně po dobu 300 milisekund), předejde nebezpečí převrácení vozu, nebo přetáčivosti, či zutí pneumatiky z ráfku, za cenu chvilkové nedotáčivosti.