Nový Smart ForTwo se nedávno světu představil ve své nové generaci a už tu máme i jeho ostrou verzio od RM Design.
Jedná se konkrétně o vizi, jak by mohla vypadat ostrá verze Brabus. Ten již potvrdil plán pro jeho výrobu, ForTwo Brabus tak určitě přinese dravější přední mřížku a nebo tónované přední světlomety. Tento model pravděpodobně získá upravený zadní nárazník se sportovním duálním výfukovým systémem, jak je vidět na snímku.
Jak bylo uvedeno už dříve, vozidlo bude pravděpodobně pohánět modernizovaná verze přeplňovaného 0,9 litrového tříválcového motoru, přičemž varianta Brabus by mohla mít výkon kolem 110 až 120 koní. Kromě silnějšího motoru, se ForTeo Brabus dočká sportovně laděného podvozku, ostřejších brzd a brzdy přepracovaného systému řízení.
Nový Smart ForTwo bude nabízen v několika dalších variantách, v poslední době se hodně hovoří i otevřeném kabrioletu a elektrické verzy ForTwo EV.
Zdroj: RM design
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?