V USA se koná každoročně šampionát v rallycrossu Red Bull Global Rallycross a právě pro něj si Volkswagen připravil jednu lahůdku.
Šampionát se zkratkou GRC totiž obohatí hodně ostrý Volkswagen Beetle GRC. Tem nabízí širokou karosérii s agresivnějším nárazníkem, aerodynamická zpětná zrcátka, boční nasávací otvory a velké zadní křídlo. To doplňují i 17“ kola se závodními pneumatikami Yokohama.
Hodně z vás asi zajímá, co se ukrývá pod kapotou. Své místo si tam našel přeplňovaný motor 1.6 TSI s výkonem 551 koní! Poháněny jsou obě nápravy a výkon na ně je posílán přes šestistupňovou sekvenční převodovkou. Zrychlení z 0 na 100 km/h je dle Volkswagenu možné už za 2,1 vteřiny. Za jeho volant bude usedat zkušený jezdec Tanner Foust a bývalý pilot F1, Scott Speed.
Zdroj: Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?