Nová převodovka nahradí aktuální automat, který je v současnou dobu pro model Corvette k dispozici. Výměna převodovek by měla proběhnout v roce 2015.
Trvalo to dlouho, ale přeci je to tu. Chevrolet oficiálně představil dlouho očekávanou osmistupňovou automatickou převodovku pro svůj supersport Chevrolet Corvette.
Nová převodovka bude o 5 procent efektivnější než ta současná a co je důležitější, váží o 4 kg méně. Úspora hmotnosti byla dosažena především díky použití slitiny hořčíku a hliníku.
Chevrolet říká, že řazení nahoru zvládá jejich osmystpňová převodovka rychleji než dvouspojkový automat PDK u Porsche 911. Rozdíl by měl být až osm setin sekundy, což již není zanedbatelná hodnota.
Vedoucí vývoje Chevrolet říká o 8 rychlostní automatické převodovce: "Corvette Stingray nová osmistupňová automatická převodovka poskytuje komfort a jízdní vlastnosti pravého automatickou, stejně jako bleskově rychlé řazení a ruční ovládání, které zvyšuje zážitek z jízdy."
Zdroj: Chevrolet
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?