LARTE Design opět po krátké době představilo další tuningovou kreaci, kdy se terčem stalo japonské Infiniti QX70. To dostalo zářivě modrý lak karoserie a široký body kit vyrobený z polyuretanu.
Ruští tuneři od LARTE snad mají přímo slabost pro značku Infiniti, QX70 totiž rozhodně není prvním modelem, který si vzali do svých rukou na úpravu. QX70 je v základu mohutným vozidlem a nový body kit jeho dominanci ještě navýšil. Nově dostalo velké SUV větší přední nárazník, zcela novou mřížku chladiče s matným povrchem, pásky s LED světly pro denní svícení, větší spodní mřížku a větší otvory pro přívod vzduchu.
Na zádi si své místo našel zadní spoiler, širší podběhy kol a zadní difuzor. Infiniti QX70 v této úpravě jezdí na kolech o rozměru 22-palců s matně černým lakem. Konečnou fází úprav je i instalace čtveřice koncovek výfukového systému s koncovkami o průměru 101 mm!
Zda se úpravy podívaly i pod kapotu, to LARTE Design neuvádí, ale i kdyby tomu tak nebylo, už jen ze vzhledu této QX70 jde strach.
Zdroj: LARTE design
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?