Nissan Micra nové generace je na trhu již nějaký čas a tak není divu, že se na svět podívali některé sportovní verze, jako třeba Micra Nismo. K té se teď přidává další, jenž nese název Impul.
Nissan Micra nové generace je na trhu již nějaký čas a tak není divu, že se na svět podívali některé sportovní verze, jako třeba Micra Nismo. K té se teď přidává další, jenž nese název Impul.
V Japonsku se nová Micra prodává pod označením March, a právě na tomto trhu bude brzy uvedene edice March Impuls, která oproti sérii přidá četné množství nových dílů.
Tak například verze March se pochlubí rozšířeným předním i zadním nárazníkem, novými přívody vzduchu a předním decentním splitterem. To vše budou doplňovat LED diody v předních světlometech a velká koncovka výfukového systému. Nové jsou i nástavce prahů či velké zadní křídlo.
O změnách výkonu nepanují žádné informace, tudíž se jedná jen a pouze o kosmetický tuning. Jako doplněk také nesmí chybět sportovní kola RS S-05 a posílený brzdový systém.
zdroj: Worldcarfans.com, Nissan
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?