 
            Koncern GM pracuje na nové osmistupňové automatické převodovce. Snaží se tak dotáhnout technický náskok konkurentů.
Automobilky Mercedes-Benz, BMW a Lexus již osmistupňové automaty v nabídce mají. GM se k nim nyní chce připojit, vývoj již probíhá a produkce by se měla rozběhnout v roce 2013 v továrně GM v Toledu ve státě Ohio. Předpokládá se, že vývoj nové převodovky spolyká 204 milionů dolarů.
Skříně budou určeny pro vozy s podélně uloženým agregátem a s pohonem zadní nápravy. Prvního využití by se měla dočkat v připravovaných modelech Cadillac (2013-2014) a v nové generaci Chevroletu Camaro v roce 2015. I největší protivníci GM na americkém trhu - Chrysler a Ford již na osmistupňové převodovce pracují také.
zdroj: motortrend.com
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?