 
            Mikroelektromobil T.27 byl oficiálně představen ve finální podobě. Vznik vozítka trval pouhých 17 měsíců. Za ambiciózním projektem stojí známý konstruktér Gordon Murray.
Murray jenž proslul zkonstruováním legendárního McLarenu F1, se od supersportů uchýlil k pomoci přelidněním metropolím. Ve velkoměstech se větší rozšíření T.27 (psali jsme ZDE) nabízí, malé půdorysné rozměry a nulové emise. Celkové náklady na projekt spolkly devět milionů liber, z toho polovinu financovala britská vláda v rámci programu podpory technologií. K vývoji dílů elektropohonu byla povolána firma Zytek Automotive.
Podle tvrzení konstruktéra je T.27 nejefektivnějším z elektromobilů, jeho spotřeba energie je o 29% nižší než u Smartu EV, je o 36% úspornější než Mitsubishi iMiEV a o plných 86% je spořivější než Mini-E.
Pokud by vám dělala obavy bezpečnost mikrovozítka, pak vězte, že úspěšně absolovalo test EuroNCAP v rychlosti 50 km/h. Karoserie 2,5 metru dlouhého T.27 není popravdě řečeno nijak zvlášť lahodící oku, ale technologicky jde o převratný automobil.
Údajně momentálně Murray jedná se třemi automobilkami, které projevili o vozítko zájem. Jízdní premiéra T.27 se chystá na 5.listopad v rámci akce RAC Challlenge.
zdroj: carscoop.blogspot.com
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?