Podle zdrojů serveru Autocar.co.uk má společnost Lotus v plánu vyvíjet vlastní agregáty.
Podle nedávného prohlášení šéfa automobilky Danyho Bahara, by Lotus mohl změnit majitele. Současný vlastník malajský Proton se prý bude snažit Lotus prodat. Dále následovalo sdělení o odložení uvedení nové generace modelu Elan na rok 2016.
Nyní tu máme pozitivní informaci, a to že budou inženýři Lotusu vyvíjet vlastní vidlicový osmiválec o odhadovaném výkonu 550 až 570 koní. Původně se předpokládalo, že plejáda nedávno představených prototypů postupně směřujících do sériové výroby, bude poháněna agregáty dodanými Toyotou. Podle této nové informace to vypadá že by mohli být osazeny motory vlastní konstrukce inženýrů z Hethelu.
Dokonce zdroj nevyloučil ani vývoj čtyřválce pro připravovaný nový Elise.
zdroj: autocar.co.uk
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?