Podle zdrojů serveru Autocar.co.uk má společnost Lotus v plánu vyvíjet vlastní agregáty.
Podle nedávného prohlášení šéfa automobilky Danyho Bahara, by Lotus mohl změnit majitele. Současný vlastník malajský Proton se prý bude snažit Lotus prodat. Dále následovalo sdělení o odložení uvedení nové generace modelu Elan na rok 2016.
Nyní tu máme pozitivní informaci, a to že budou inženýři Lotusu vyvíjet vlastní vidlicový osmiválec o odhadovaném výkonu 550 až 570 koní. Původně se předpokládalo, že plejáda nedávno představených prototypů postupně směřujících do sériové výroby, bude poháněna agregáty dodanými Toyotou. Podle této nové informace to vypadá že by mohli být osazeny motory vlastní konstrukce inženýrů z Hethelu.
Dokonce zdroj nevyloučil ani vývoj čtyřválce pro připravovaný nový Elise.
zdroj: autocar.co.uk
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?