Źe vám značka Delta nic neříká? Nejde o žádného běžného producenta vozidel. Má jej na triku společnost Delta Motorsport pohybující se doposud spíše na poli motoristického sportu. Nyní přicházejí s prototypem "ekovozítka" E-4 Coupé.
Jak již název napovídá jedná se o kupé jež uveze čtyři pasažéry. Oficiálně bylo představeno 9. května na okruhu v Silverstone, kde má ostatně Delta Motorsport své sídlo. Projekt je společností označován jako Ultra Low Energy Vehicle. A že se nemá výkonostně za co stydět dokazují následující parametry: zrychlení na stovku pod 5 sekund a maximální rychlost 240 km/h.
Za tyto údaje vděčí vozidlo za prvé elektromotoru o výkonu 121 koní a točivém momentu 600 N.m, ten byl vyvinut v kooperaci s oxfordskou univerzitou, a za druhé nízké pohotovostní hmotnosti. Základ vozu tvoří šasi z kompozitu o hmotnosti neuvěřitelných 85 kilogramů.
Karoserie se nese v jednoduchém duchu ve stylu kombikupé, dynamický vzhled mu upřít nelze. Baterie E-4 ukrývá pod podlahou a je s nimi schopno dosáhnout akčního rádiusu 322 kilometrů. Ostrého nasazení se E-4 dočká v listopadu během startu v závodě Future Car Challenge na trati z Brightonu do Londýna. Zda, za kolik a kdy jej bude možné zakoupit není známo.
zdroj: worldcarfans.com a delta-motorsport.com
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?