Údajně velmi dobrou ovladatelností na různých površích a nižší spotřebou paliva nejen u sportovních vozidel zaujme vysoce výkonná letní pneumatika Sava intensa uhp. Tato novinka od společnosti Sava, přichází s širokou nabídkou svých rozměrů a dostupnou cenou.
Velmi dobrý výkon na suchuPneumatika Sava intensa uhp nabízí řidičům velmi dobrou ovladatelnost na suchu. Svým širokým středovým žebrem, tuhými ramenními bloky a rozšířeným tvarem kontury pro vylepšené rozložení tlaku během zatáčení umožňuje Sava intensa uhp precizní řízení a přesné zatáčení.
Vynikající výkon na mokruBěhoun nové pneumatiky Sava intensa uhp je založen na technologii směsi s plným obsahem siliky, což významně zvyšuje záběr na mokru. Navíc široké obvodové drážky pomáhají účinné absorpci vody a jejímu odvodu, čímž dále přispívají k vynikající přilnavosti za všech povětrnostních podmínek.
Nízká spotřeba palivaPneumatika Sava intensa uhp obsahuje lehkou konstrukci a kostru, které jsou vyrobené z materiálů s nízkým valivým odporem. Spolu se směsí s obsahem siliky podporují nízkou spotřebu paliva.
Nízká hladina hlukuDezén běhounu pneumatiky Sava intensa uhp má optimalizované výškové sekvence a úzké postranní ramenní drážky, které kontrolují rozložení energie hluku a významně redukují jeho hladinu.Sava intensa uhp je dostupná v mnoha rozměrech: 215/55R16 W 215/55R16 Y225/55R16 Y215/55R17 W215/55R17 W XL
205/50R16 W 205/50R17 W XL 215/50R17 W 225/50R16 W 225/50R17 W XL 195/45R16 V XL205/45R16 W205/45R17 W XL225/45R17 Y225/45R17 Y XL225/45R18 Y XL235/45R17 Y
205/40R17 W XL215/40R17 W XL245/40R17 Y
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?