Současným vrcholem nabídky od Jaguaru na poli sedanů je zatím model XF S s výkonem 380 koní. Ten však možná dostane další karosářskou verzi.
Zatím se ale neví, zda kombík dostane tentýž motor s výkonem 340 koní a 700 Nm točivého momentu. V úvahu totiž přichází 48V systém doplněný o elektrický kompresor. Aktuálně přitom tenhle motor nabídne klasický kompresor, který se stará o pořádnou sílu šestiválce.
A jak víme, že vůz na snímku je XF S Sportbrake? Podle špionážních fotografů vozu nechyběl sportovní podvozek, velké brzdy a masivní litá kola. K tomu se přidával hodně zajímavý hutný zvuk motoru. Dvojité koncovky výfuku a aerodynamické doplňky karoserie jsou zárukou toho, že tohle nebude obyčejný naftový kombík.
Současně s tím ale Jaguar testuje i větší F-Pace SVR. Ten nabídne přes 550 koní, zatím nespecifikovaný motor a hromadu jízdných zážitků. Jeho soupeře v podobě Porsche Macan nebo BMW X5 M tak začíná děsit, s čím vším verze SVR přijde.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?