Alfa Romeo Giulia si svou světovou premiéru odbyla teprve nedávno. Proto jsme zatím neměli mnoho příležitostí pro spatření této italské krásky i jinde než na oficiálních propagačních materiálech. Naštěstí vám přinášíme následující video, ve kterém můžeme Giuliu spatřit přímo na ulici.
Italská kráska Alfa Romeo Giulia byla světu představena před nedávnou dobou. Od té doby jsme si mohli prohlédnout nespočet propagačních videí i fotografií. Je ale jasné, že si tyto snímky může automobilka upravit přesně k obrazu svému. Na následujícím videu můžeme ale spatřit Giuliu přímo na ulici bez jakýchkoli úprav.
Alfa Romeo Giulia se chystá konkurovat tradičnímu německému trojlístku Audi, BMW, Mercedes-Benz. Do tohoto střetnutí ale Giulia rozhodně nejde jako outsider. Její nejsilnější verzi bude totiž pod kapotou bít srdce V6 s výkonem 510 koní, který byl vyvinut automobilkou Ferrari. Díky tomuto agregátu dokáže Giulia zrychlit z 0 na 100 km/h za za 3,9 sekundy, což je o dvě desetiny rychlejší než současné BMW M3.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?