Pár dní zpátky se po německých silnicích proháněla zamaskovaná nová Alpina B3 a teď tu máme jejího většího sourozence se jménem Alpina B7.
Špionážní fotografové zachytili vůz zrovna, když příjížděl na čerpací stanici. Spolu s příchodem nové generace sedmé řady od BMW tak bylo otázkou času, kdy se dočkáme i její upravené verze od Alpiny. Do jisté míry její produkt zaplní díru po neustále omýlané verzi BMW M7, která má však jen velmi malé procento šancí na vývoj.
Pod kapotou zachycené B7 najdeme 4,4-litrový twin-turbo motor V8, který by měl dodávat víc než 600 koní. Díky tomu nebude problémem zrychlení z 0 na 100 km / h do 4 sekund a maximálka okolo 300 km/h. Kromě vyššího výkonu se technici Alpiny zaměřili na lepší sportovní odpružení a změny v kabině.
Je hodně pravděpodobné, že novou generaci budeme moci na trhu vidět začátkem příštího roku, přičemž Alpina by mohla novou B7 představit na frankfurtském autosalonu letos v září.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?