Ještě letošní rok se představí vůbec první velké SUV od značky Škoda. To prozatím nese označení Snowman a před pár dny bylo k vidění na Nürburgringu.
Automobil byl převlečen za model Yeti, ale i tak logicky nešlo zamaskovat, že konečný produkt bude velmi prostorný a nabídne místo až pro sedm lidí. K tomu si připočtěte vyšší světlou výšku, objemný zavazadelník, bohatou výbavu a rázem máte alší sen českých občanů.
Škoda plánuje spustit výrobu Snowmana už v příštím roce a automobil vyjede na prodloužené verzi podvozkové platformy MQB. Automobil bude nabízen s celým sortimentem benzinových a naftových motorů, přičemž výkonnostně budou do nabídky zařazeny varianty s výkony od 140 do 184 koní.
V závislosti na volbě motoru budou poháněna přední, popřípadě všechna čtyři kola, a to skrze pátou generaci mezinápravové spojky Haldex.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?