Po jižní Evropě se v poslední době několikrát proháněl zamaskovaný tajemný prototyp Lamborghini Huracan. Ten vypadá jako ostřejší verze SV, takže co vlastně automobilka chystá?
Krom nálepek na karoserii má prototyp i upravenou zadní část se dvěma novými výfuky, které jsou namontovány nad SPZ. To naznačuje, že model by mohl být vysoce výkonnou variantou ve stylu modelů SV nebo Superleggera.
I když to stále není oficiální, spekulace prozrazují, že model bude lehčí a silnější než standardní Huracan, který má 5,2-litrový motor V10. Ten už takhle poskytuje výkon 610 koní, 560 Nm točivého momentu a je napojen na sedmistupňovou automatickou převodovku.
Výkon jde na obě nápravy a zrychlení z 0-100 km/h u něj činí pouhé 3,2 sekundy. Ani ohledně maximální rychlosti není základní Huracan žádný šnek, rozjede se totiž až na 325 km / h.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?