Zatímco včera byla po delší době nafocena příští generace Audi A4, dnes vám ukážeme snímky zamaskované příští Audi S4 a S4 Avant.
Obě varianty se proháněly po Nürburgringu a pod kamufláží ukrývaly agresivní body kit karoserie, větší otvory pro přívod vzduchu, sportovnější odpružení a dobře vypadající koncovky výfuku, jenž značí sportovnjší verzi.
Identita motoru zatím není známá, ale Audi by mohlo použít současná motor V6 3.0 TFSI s výkonem 333 koní a se 440 Nm točivého momentu. U nové S4 by ale výkon narostl na 350 až 360 koní v kombinaci s úbytkem na váze kolem 100 kg. Za to může i nová platforma MLB Evo, díky čemuž se má příští Audi S4 Sedan stát podstatně rychlejším než současná autas stejného typu.
Vezmeme-li v úvahu příchod obyčejné Audi A4 (B9), která přijde v příštích měsících, tak lze očekávat, že verze S se představí v druhé polovině roku 2016.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?