Mercedes dokončuje poslední testy otevřené verze úspěšného C-Classu.
Nástupce modelu CLK, prochází poslední sérií testů. Tentokrát v oblasti, kde se často pohybovat nebude a to v blízkosti severního pólu v oblastech věčného sněhu. Poslední testy tedy patří k těm nejnáročnějším.
Stále se sice jedná o pečlivě zamaskované prototypy, ale i tak můžeme prozradit některé informace. Střecha bude látková, ale z několika vrstev, což by mělo dopomoci k lepší zvukové a tepelné izolaci. Designově by mělo být podobné verzi sedan, očekává se, že i s nataženou střechou bude vypadat dostatečně majestátně a zadní část, tedy víko kufru bude tvořit výraznou sportovní linii.
V interiéru by neměly chybět sedadla s funkcí AIRCRAFT, tedy s průduchy horkého vzduchu, proudícího ke krku předních cestujících. Podle některých zpráv by mělo nové Céčko ve verzi kabriolet být levnější než model SLK (již brzy SLC).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?