Čtenář zahraničního serveru Worldcarfans.com exkluzivně zveřejnil několik snímků nejnovější Hondy Civic Type R.
Stalo se tak terpve před pár hodinami, kdy byla jedna produkční Type R dovezena do servisu s částečným maskováním. Pokud se však podíváme na fotky detailněji, uvidíme typické agresivní prvky karoserie, které v každém fanouškovi značky dostanou do krev patřičnou dávku adrenalinu. Každému jistě neuniklo výrazné zadní křídlo, difuzor, rozšířené podběhy kol a čtveřice koncovek výfukového systému.
Na jedné z fotek lze spatřit i to, že Type R používá 19-palcová kola z lesklé černé slitiny. Za nimi se ukrývají červené brzdové třmeny Brembo s vrtanými kotouči o průměru 350mm. Pod kapotou je zcela jistě čtyřválcový 2,0-litrový přeplňovaný benzínový motor, jehož výkon však dosud nebyl přesně specifikován.Do oficiální premiéry si tak musíme vystačit s tím, že motor nabídne "více než" 280 koní a vůz dosáhne maximálky 270 km / h.
Honda Civic Type R bude mít premiéru 3. března na autosalonu v Ženevě, tehdy se dozvíme i zbytek technických informací a hlavně, budeme si ji moct prohlédnout do detailu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.