Facelift Mercedesu třídy GL pomalu ale jistě přichází na scénu a současně s tím se povedlo špionážním fotografům vůz při testech poprvé pořádně nafotit.
Společně s faceliftem dojde i k přejmenování, konkrétně vůz dostane název GLS. Mercedes-Benz svá SUV obnovuje vždy v polovině jejich životního cyklu a jak je vidět na těchto snímcích, změny nejsou příliš významné. Stylingová vylepšení zasáhla hlavně oba nárazníky, kapotu a přední světlomety. Interiér by měl doznat jen mírných změn, nic zásadního se zde konat nemá.
Po stránce motorizací se očekává, že nové GLS dostane dosavadní škálu pohonných jednotek, a to bez jakýchkoliv změn. Zcela určtitě tak GLS přijde s motorem twin-turbo V6 o objemu 3,0 litru, který najdeme u provedení GL 400. V něm poskytuje výkon 333 koní a 480 Nm točivého momentu.
Faceliftovaný Mercedes-Benz GLS bude představen na jednom ze světových autosalonů v příštím roce 2015.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?