Prototyp Mercedesu třídy C ve verzi kabriolet pro rok 2016 byl špionážními fotografy zachycen, jak již prochází prvním testováním.
Představení otevřeného céčka je přitom naplánováno až koncem příštího roku. C-Class Cabrio se chystá přijmout vícevrstvou měkkou střechu s novým designem, který bude pravděpodobně sdílet i jeho větší bratr s názvem E-Class Cabrio. Otevřená verze pravděpodobně technicky vzejde z nadcházejícího modelu C Coupe.
Špionážní záběry interiéru nejsou zatím k dispozicii, ale již letos v červenci jsme viděli maketu kabiny, jenž byla vystavena v muzeu Mercedes-Benz ve Stuttgartu. Kabina měla podobný vzhled jako u sedanu a změny by jste zde až na jinak umístněná tlačíka pro stahování bočních oken hledali marně. Kromě toho vůz dostane i systém ofuku krku teplým vzduchem AIRSCARF, stejně tak jako vylepšenou ochranu posádky při převrácení.
Předpokládá se, že Mercedes-Benz C-Class Cabriolet bude představen v září roku 2015 během autosalonu ve Frankfurtu. Ostrá verze AMG Cabrio bude následovat o několik měsíců později.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?