Exkluzivní snímky zamaskovaného prototypu poodhalili konečný vzhled novinky z Ingolstadtu.
I přes pečlivé maskování neunikly jasné rysy vozu. Ty se velmi podobají těm, jaké jsme mohli vidět na renderu, který jsme vám ukázali v úterý a můžete se na něj podívat zde.
Nová Audi A4 dostane evoluční design, který ponese nové designové tvary a detaily v novém designovém jazyku značky. Výrazné světlomety s úzkým designem a s lemováním, integrovaný spoiler do víka zavazadlového prostoru, ale také nové zadní svítilny s diodovými lemy.
Audi si pro novou A4 připravilo to nejlepší, čím nyní disponuje. Včetně nové platformě, s interním označením MLB Evo, která má ušetřit minimálně 100 kg na hmotnosti vozu oproti předchozí generaci. Již nyní se počítá s příchodem plug-in hybridní verze, která bude využívat kombinaci přeplňovaného čtyřválce s objemem 2,0 litru a označení TFSI. Ten bude poskytovat výkon 211 koní (157 kW) a bude jej doplňovat elektromotor s výkonem 95 koní (71 kW). Hybridní A4 bude schopná ujet na čistou elektřinu až 50 kilometrů, což bude velmi vítanou výhodou ve městech.
Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?