Příští generace Opelu Corsa se má dostat na trh už v roce 2015 a tak není divu, že se špionážním fotografům povedlo zachytit zamaskovaný prototyp v ulicích Německa.
Současná generace Corsy je už poměrně zastaralý model a její obměna je na spadnutí, model je totiž nejstarším ve svém segmentu a všichni ostatní „sourozenci“ prošli vždy nějakým výrazným faceliftem či byli nahrazeni novou generací. Opel je tak nucen co nejdříve uvést novou Corsu k udržení kroku s konkurencí.
Silně zamaskovaný prototyp i tak prozradil, že přední část se nejspíše bude inspirovat menším modelem Adam, zatímco další prvky budou převzaty z větší Merivy. Další podrobnosti nejsou zatím známi, ale rozhodně se u nového Opelu Corsa dočkáme zcela přepracovaného interiéru a nových pohonných jednotek.
Opel by měl pod kapotu budoucí Corsy umisťovat benzínový 3-válec o objemu 1,0 litru SIDI Turbo, jenž nabídne výkon 90 a 115 koní. Německý výrobce by mohl ukázat novou Corsu letos v říjnu na autosalonu v Paříži. Pokud vše půjde podle plánů, do prodeje se nový Opel Corsa dostane již příští léto.
zdroj: Opel, Worldcarfans.comModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?