Blížící se premiéra nové generace MINI Clubman je na spadnutí a špionážním fotografům se podařilo ulovit pár snímků zamaskované verze.
Clubman byl v plném maskování zachycen při testování v Německu na Nürburgringu a jak jste si možná vzpomněli, MINI ukázalo téměř výrobní verzi Clubman koncept minulý měsíc na autosalonu v Ženevě. To by mohlo hodně napovědět a dát kompletní obraz o tom, co můžeme po stránce designu od nového Clubmana očekávat.
Pokud vše půjde dle plánů, vůz by se mohl na plochy prodejců dostat ještě před koncem tohoto roku. Vozidlo bude podstatně větší než jeho předchůdce a bude vybaveno výklopnými zadními dveřmi proti směru jízdy. Praktičnost je tak opět zaručena.
Budeme li vycházet z koncepční verze představené v Ženevě, pak se dá též odvodit, že nový Clubman naroste do délky o 26 cm delší a o 17 cm do šířky. Pod kapotou se objeví 1,5-litrový tříválcový benzín a také několik dieselových motorů, nabídku pak zakončí silný benzínový čtyřválec o objemu 2,0 litru.
Zdroj: worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?