Nové „céčko“ jde již do prodeje a je již na čase, aby dorazila i praktičtější varianta kombi.
Na přiložené fotografii můžete vidět možnou podobu nadcházejícího Mercedesu C-Class kombi. Theophilus Chin autor ilustrace, se inspiroval s designového jazyka, který Mercedes použil u nového „céčka“, které dorazilo nedávno k dealerům v Evropě.
Nová karosářská varianta nabídne velkorysý prostor pro zavazadla, který by mohl mít objem okolo 485 litrů. Zároveň se zlepší přístup do zavazadlového prostoru a po sklopení zadních sedadel by mohla vzniknout rovná plocha a objem až 1500 litrů.
Pro pasažéry na zadních sedadlech se patrně zvětší místo nad hlavou a na krk jim, díky karoserii kombi, nebude svíti sluníčko.
Oficiální prezentace se očekává na podzim v Paříži na tamním autosalonu, který se bude konat v říjnu. Do prodeje by se mohlo nové kombi dostat ještě do konce roku.
Zdroj: theophiluschin.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?