Vozy Citroen DS3 Cabrio a Fiat 500 Cabrio by se měly začít bát.
Lehce zamaskovaný Opel Adam Cabrio byl přistižen při testování v chladném počasí. Cabrio dostane plátěnou střechu, kterou už využívá Citroen DS3 i Fiat 500. Můžeme tedy počítat, že horní část střechy se zasune do zadní části, ale úplně nezmizí.
Opel Adam ve verzi Cabrio by mohl být představen na autosalonu v Ženevě. Do prodeje se dostane až v závěru roku, tedy v zimní sezóně, která pro nákup kabrioletů není zrovna ideální. Pro letošní rok si příznivci značky budou muset vystačit jen s větším a dražším modelem Cascada.
Možnosti motorizací budou pravděpodobně převzaty ze standardního modelu, takže lze očekávat, že volba bude zahrnovat jednotky 1,2 litru s 51 kW, 1,4 litru s 64 kW a 74 kW.Zdroj: Worldcarfans.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?