Nová Honda Jazz se již chystá. Změny budou mnohem větší, než jsme čekali. Změní se designové pojetí a vůz bude o 8 centimetrů delší.
Honda je známa svými poměrně krátkými produkčními cykly a vzhledem k tomu, že model Jazz je na trhu již od roku 2007, je čas na novou generaci. Její proporce a snímky zachytili redaktoři brazilského magazínu Car and Driver.
Díky novým informacím víme, že novinka bude o 8 centimetrů delší než současná generace, přičemž tohle rozšíření připadne na rozvor. Prostor na zadních sedadlech by se tak měl zvětšit o 6 až 13 centimetrů, dle místa, které měříme.
Design je úplně nový a prakticky nenavazuje na současnou generaci. Vzhled je silně inspirován většími modely v nabídce, zejména Civicem a CR-V. Jsme zvědaví, zda u 396 cm dlouhého vozu nebude takto masivní příď vypadat stejně divně, jako obří "tlamy" ještě nedávno prodávaných peugeotů.
Nový je samozřejmě také interiér. ten je oproti současné generaci výrazně hranatější a taktéž ostřeji řezaný.
Oficiální informace přineseme hned, jak budou dostupné. Prozatím se musíme spokojit s nekvalitně nafocenými snímky na brazilských stránkách Car and Driver.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?