Nová Honda Jazz se již chystá. Změny budou mnohem větší, než jsme čekali. Změní se designové pojetí a vůz bude o 8 centimetrů delší.
Honda je známa svými poměrně krátkými produkčními cykly a vzhledem k tomu, že model Jazz je na trhu již od roku 2007, je čas na novou generaci. Její proporce a snímky zachytili redaktoři brazilského magazínu Car and Driver.
Díky novým informacím víme, že novinka bude o 8 centimetrů delší než současná generace, přičemž tohle rozšíření připadne na rozvor. Prostor na zadních sedadlech by se tak měl zvětšit o 6 až 13 centimetrů, dle místa, které měříme.
Design je úplně nový a prakticky nenavazuje na současnou generaci. Vzhled je silně inspirován většími modely v nabídce, zejména Civicem a CR-V. Jsme zvědaví, zda u 396 cm dlouhého vozu nebude takto masivní příď vypadat stejně divně, jako obří "tlamy" ještě nedávno prodávaných peugeotů.
Nový je samozřejmě také interiér. ten je oproti současné generaci výrazně hranatější a taktéž ostřeji řezaný.
Oficiální informace přineseme hned, jak budou dostupné. Prozatím se musíme spokojit s nekvalitně nafocenými snímky na brazilských stránkách Car and Driver.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.