Nová Honda Jazz se již chystá. Změny budou mnohem větší, než jsme čekali. Změní se designové pojetí a vůz bude o 8 centimetrů delší.
Honda je známa svými poměrně krátkými produkčními cykly a vzhledem k tomu, že model Jazz je na trhu již od roku 2007, je čas na novou generaci. Její proporce a snímky zachytili redaktoři brazilského magazínu Car and Driver.
Díky novým informacím víme, že novinka bude o 8 centimetrů delší než současná generace, přičemž tohle rozšíření připadne na rozvor. Prostor na zadních sedadlech by se tak měl zvětšit o 6 až 13 centimetrů, dle místa, které měříme.
Design je úplně nový a prakticky nenavazuje na současnou generaci. Vzhled je silně inspirován většími modely v nabídce, zejména Civicem a CR-V. Jsme zvědaví, zda u 396 cm dlouhého vozu nebude takto masivní příď vypadat stejně divně, jako obří "tlamy" ještě nedávno prodávaných peugeotů.
Nový je samozřejmě také interiér. ten je oproti současné generaci výrazně hranatější a taktéž ostřeji řezaný.
Oficiální informace přineseme hned, jak budou dostupné. Prozatím se musíme spokojit s nekvalitně nafocenými snímky na brazilských stránkách Car and Driver.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?