Neznámý zaměstnanec Škody vyfotil karoserii nového kombíku, která sjíždí z vývojové linky. Prototyp je verzí kombi třetí Octavie nebo nového menšího vozu.
Fotografie, jejichž autor je pochopitelně anonymní (za nedávné špionážní snímky Škody Superb byl autor odsouzen k podmíněnému trestu), zobrazují nový vůz s karoserií kombi. Zatím není jasné, o který typ půjde, může jít jak o Octavii třetí generace, tak také o praktickou verzi vozu, který zatím známe jako koncept MissionL.
Při důkladném srovnání fotografií konceptu MissionL a vyfoceného prototypu je možné nalézt poměrně velké množství odlišností ve tvarování přední masky. Je nyní otázkou, zda se tvář konceptu promění, nebo zda jde spíše o novou Octavii. Osobně se kloním spíše k druhé možnosti.
Na první pohled je patrné, že linie, kterou získal koncept MissionL, se Škoda rozhodně nehodlá vzdát. Karoserie je mnohem ostřeji řezaná než u současných, spíše oblých vozů. Charakteristická bude poměrně značně profilovaná kapota, prolis vedoucí od předku vozu až po jeho konec, a výrazně vkrojené místo pro poznávací značku.
Ať již jde o Octavii nebo menší A-Entry, vůz v sériové podobě uvidíme do dvou let.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?