Mercedes Benz SLS AMG se na autosalonu v Ženevě zatím nepředstavil, to ale nebrání automobilce v tom, aby se v této době a s tímto modelem přece jenom trochu nepřipomenula. Ale zatím jen tak trošičku, zahaleně.
Malo platné, pořád platí, že o kom se nemluví, jako kdyby nebyl. Série neoficiálních špionážních fotek nového mercedesu SLS AMG se po celém světě objevovaly každou chvílí, kohou už by to ale zajímalo? Tak se Mercedes rozhodl podpořit zájem vypuštěním vlastních špionážních fotek.
Asi není divu, že zabalené prototypy příliš informací o této novince neposkytnou, ale pár informací by se přece jen našlo.
Pod kapotou najdeme motor o objemu 6,2 litru a výkonu 653 koní, což bude stačit na zrychlení na stovku za 3,8 sekundy a to za použití speciálního režimu pro “rychlý odpich”, launch kontrol. Maximální rychlost bude 310 km/h.
Mercedes SLS AMG je také připomínkou slavného Mercedesu Benz SL300 Gullwing, od kterého přebírá jeho slavné nahoru výklopné dveře.
Oficiální představení očekáváme na podzim.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?